۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

در گفتگو با مهر مطرح شد:

افتتاح بیش از 40 پروژه عمرانی شهرستان میامی در هفته دولت

افتتاح بیش از 40 پروژه عمرانی شهرستان میامی در هفته دولت

میامی – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میامی با اشاره به این که همراهی ملت با دولت از مهمترین عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است از افتتاح بیش از 56 میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرستان میامی در هفته دولت خبر داد.

احمد قاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر همراهی ملت و دولت برای ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی افزود: این رابطه تا هنگامی که یک دولت ارزشی و خدمتگزار مردم باشد ادامه خواهد داشت.

وی هفته دولت را فرصتی برای تامل در زوایای پنهان مانده خدمتگزاری های دولت در گذر شتابزده زمان دانست و خاطرنشان کرد: باید رنج و تلاش مسئولان کشور را ارج نهاد و خدمت های نادیده دولت مردان و صاحب منصبان درد آشنا را بیان کرد چرا که همه تلاشگران خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار میامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر خدمتگذاری مسئولان را از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی مردمی بودن و با مردم بودن مسئولان است که امروز مشاهده می کنیم دولت تدبیر و امید در کنار مردم و برای بر طرف کردن مشکلات آنها گام بر می دارد.

قاضی در ادامه از بهره برداری بالغ بر 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان میامی خبر داد و عنوان کرد: این طرح ها شامل آب شرب روستایی، برق، راه روستایی، بنیاد مسکن، بهسازی معابر، کشاورزی و دامداری، ارتباطات، عمرانی و ... است.

وی برنامه های هفته دولت در این شهرستان را غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت در مراسم کلنگزنی پروژه ها، حضور در روستاهای شهرستان و رسیدگی مستقیم به مشکلات مردم و ... معرفی کرد و اذعان داشت: تلاش های زیادی بعد از شهرستان شدن میامی صورت گرفته از جمله راه اندازی مرکزدرمانی میامی، گاز شهری، استقرار ادارات و ...که همه اینها از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان میامی در پایان یادآور شد: شعار هفته دولت آرامش و امید است و تمام تلاش ما برای آرامش و امید مردمی که سرمایه های انقلاب اسلامی هستند خواهد بود.

کد خبر 2356474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha